Ayşe Özlevent : akşam da, yarın da:Seni : ne kadar çok sevdğimi dünya biliyor!

Birgün ,benim ve hepimiz  için:3 kilogram karpuz alacağım! AA ne mi yapacağım karpuzu !Hiç aklınızı bulandırmadan anlatayım! Karpuzu düşmeyecek şekilde karnıma bağlayacağım ! 9 ay 9 gün boyunca  o karpuz karnımda bağlı kalacak! Durun durun paniklemeyin hemen  !delirmedim daha ! Ama hayalim de canlandırmak da olsa : bana çok anlamlı geldi! Hayal de bile çok yoruldum,gerçeğinin yükü bana kalsın...Tabii ki: karar sizin ,taktir Allah'ın! (çocuk sahibi olan değerli  annelerimiz beni daha iyi anlayacaklar.)  Bir çocuk yapmaya karar vermek ve onu dünyaya getirmek çok meşakkatli! Maddi ve manevi ciddi bir sorumluluktur!Anne olmak ,baba olmak,hiç sanıldığı gibi kolay değil!Bir de buna aile büyüklerinin bakış açıları,ekonomik şartlar eklenince çocuk olmak zor! Acımasız ,zalim dünyaya çocuk doğurmaya karar vermek! neredeyse imkansız....Çocuk Yaşadığımız ülkede ,dünyada olup biten ve  belki de :hiç bitmeyecek amaçsız savaşları eklersek çocuk olmak kim ister ki ? Şahsen ben istemezdim!Anlatmaya ne kağıt ne kalem yetişmez....Keşke bakış açılarımız çok kısıtlı olmasa...Egolarımız hergün artmasa....Çocuk doğar , büyür ve yetişkin olma yolundaki süreç de ailenin bazı  görevleri vardır! Büyüyüp adam gibi adam olması  ailesini gururlandırır! Bu gururu  kendine,  dünya ülkelerine  de önder   olma yolunda  taşır. Güzel temellerle atılan tohumlar ,filizlenir,ve kök verir! Güzel bir  toplumu oluşturmak için:,barış ile beslemeliyiz,pekiştirmeliyiz , geliştirmeliyiz!Şimdi azınlığın sesi ile  sorarım Hepimize?Kendi çocukları olan bir anne,bir baba başka bir çocuğun nasıl katili olur?Nasıl bir vicdansızlıktır!Kendine düşmanlıktır!Artan sadistliktir!Tanımadığı çocuklara yaptığı zülmün açıklaması yok! Mutlaka cezalandırılmalı!ve İlahi ceza ile taçlandırılmalıdır!...Benim çocukluğumdan kalma bir rahatsızlık hala devam ediyor ! Neredeyse ne yersem yiyeyim midem hazmetmiyor,ve tıp da gastrit diye adlandırılıyor.Herkes gibi ben de kendimi bildim bileli takviye olarak ilaç kullanırım.Midemiz ,fizyolojimiz ,biyolojimiz gereği  gaz çıkarırız,vücüdumuz rahatlar,yada belli ilaçlar kullanarak destek alırız....Şimdi ki:Anlatacağım gaz ise:Ne gariptir ki: benim ,sizin bildiğiniz mide  gazı değil !yok eden ,öldüren ,yaşamı sonlandıran gaz....Evet kendini bilmez ! savaş ve zülmün tek adı olarak bilinen şahıs: KİMYASAL  SARİN GAZINI  kılını  bile kımıldatmadan yüzlerce  ,binlerce çocuğu katlediyor....Psikolojisik açıdan  nasıl tanımlanır ki?TANIMLANAMAYAN VAHŞET!...Mİ?Emin değilim.....Ben naçizana  yazımla hepimize sesleniyorum! hepimizi çağırıyorum!...Gelin enerjilerimizi,birlik ve beraberliğimiz için birleştirelim!......Doğru yerlerde kullanıp , MASUM ÖLÜMLERE ,KALPSİZ CANİLERE: DUR! ,DUR!,DUR!, DİYELİM.......DOĞMUŞ VE DOĞACAK ÇOCUKLARIMIZ  VAHŞİCE ÖLDÜRÜLMESİN!ÖLMESİN YAŞASIN! EMEK  , SEVGİ, BARIŞ ....İÇİNDE   YAŞASINLAR , YAŞATILSINLAR,YAŞATSINLAR ,..


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.