" Burçak Karataş Kaleminden" GÖNÜL EViM KARDELEN

Kaya net Grubunun Değerli okurları Sevgili gönül Dostları çıkarmış Olduğum 


Gönül Evim kardelen adlı şiir 

kitabımda yüreklerinize hitab ediyor 

,Sözlerimde 

duygularınızı bulmanızı temenni 

ediyorum ilk tanışmamız umarım 

şiirlerime ve 

bana sevgi ve ilginiz,i esirgemesiniz 

Merhaba ve saygılarımla İLK ŞİİR 1m



GÖNÜL EViM KARDELEN


Kime ne söyleyim kaderim kötü 


Bana benden uzak çarelerim var


Yaptıgım binada yıkıldı çatı


Orda emek emek senelerim var
Sahipsiz arsaya yaptım bir yapı 


Iki göz odaydı o evin Çapı 


Ne cam koydular nede bir kapı


Orda emek emek senelerim var
Ne kara Yazılmış anlıma yazı


Ben kuzu olmuşum felek bir tazı


Nasılda vurdular Demir balyozu


Orda emek emek senelerim var
Yıkıldı kalmadı Taşı tuğlası


İçime saplandı Çaresiz yası


Yoksul sevdamın felçli binası 


Orda emek emek senelerim var

.............................................................................................................

Sevgili şiir sever gönül Dostları Yürekten dile dilden Gönül'e akıp gelen 

Duygularımı sizlerle buluşdururuyor Gönül evim kardelen adlı şiir kitabımı 

siz gönül sarraflarına hitap ediyorum( arzu edenler cinius yayıncılık kitap 

kurdu ,Angola , net zambak yayın evlerinden internet üzerinden) Temin 

edebilirler.saygılarımla

Burçak Karataş

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.