ZAKİR KAYA "ANKARA HAVA LİMANINDA AKILALMAZ REZİLLİK,



Atlas global 02,09,2015 sefer uçağı yolcular bindikten sonra
korkunç koku yayılması sonucu yolculardan bazıları panikledi
panik yaşayan yolculara kaptandan uçaktan indirin devam edelim emri geldi ama uçağın elektrik tesisatı arızalara devam edınce
yolcuları indirmek zorunda kalan kaptan ve görevliler yolcularla tartıştılar ağlayan çocuk yolcular ve hastalar çeşitli sıkıntılar yaşadı
normalde sabah 6.da kalkacak olan uçak öğlen 12.20 kaydırılmıştı bundan habersiz yolcular 6 saat 20 dakika hava limanında bekletildikten sonra yaşanan hadise yolculardan büyük tepki aldı
KHA haberin ulaştığı kamera kayıtları çok çarpıcı ve endişe vericiydi.bir yolcunun ifadeleri aynen bu şekilde H E .Ben biletimi Ankara Münih direk aldım ve çeyrek gün hava limanında bekledim ayrıca yaşadığım durum beni çok mağdur etti direk olması gereken uçak adana aktarmalı ya dönüştü yanımdaki börek leri aç olan çocuklara ikram ettim şayet panikleyen yolcular olmasa şu an ölmüş olabilirdik bu durumdan kıri
z geçiren yolcular oldu ve ambulansın gelmesi çok gecikti lütfen bunları yazın biz mağdur olduk başkaları yaşamasın ..
bizlerde dikkate alınmasını umarak Türkiyeyi Azerbaycan durumuna düşüren atlas jeti uyarmayı görev saydık  saygılarımla KHA
izlemek için vıdeoya tıklayınız


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.