KAYA HABER AJANSIN DAN ALDIĞI ÖDÜLÜ DAYISI NA HEDİYE ETTİ



izmir de gerçekleşen KHA Yılın en iyileri ödül töreninde gelirini Kobani deki mağdurlara bağışlayan ünlü Kürt yazar BOKSÖR Türkiye ŞAMPIYONU 8 KEZ !!!
yazdığı ilk kürt çe kitabı Çerxa Felekı (feleğin çemberi)adlı kitapla yılın en iyi Kürt yazarı ünvanını alan Çankaya KHA Habere yaptığı özel açıklamada Babam kadar değerli bulduğum benim için çok kıymetli Dayımı trafik kazasında kaybettim ÜZNTÜLERİMİ İFADE EDEMEM DEĞERLİ DAYIM BABAM BİLDİĞİM  Kıyas Barbaros a olan saygımdan aldığım bu ödülü Ailesi ve Cocukları sevenleri adına kabul ettim kendisine Allah'tan rahmet diliyorum Ağrı'dan İzmir'e gelirken  Ankara da MEZARINI ZİYARET ETTİM ""DÖNERKEN GENE ZİYARET EDECEĞİM .BEN KHA ÖDÜLÜ''MÜ DAYIMA HEDİYE EDİYORUM İFADELERİN DE BULUNDU.Zakir KAYA  ödülünü şerefle dayıma ithafen alıyorum dedi..KHA

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.