Sadiye Buharalı Karamanoglu :KUANTUMU ANLAMAK

Kuantum u anlamak için öncelikle bazı kuantum kavramlarını anlamak lazım. Atomaltı parçacıkların kuantum dünyasında, elektron gibi kuantum bir nesne aynı anda birden fazla yerde var olabiliyor. Biz onu parçacık olarak algılayıncaya kadar o, zaman-mekan algımızın dışında davranır. Basit bir anlatımla, iki nokta arasında hareket etmeden yer değiştirir. Bizim bildiğimiz bir hareket oluşmaz. Sanki bir noktada kaybolur ve aynı anda bir başka noktada belirir. Buna kuantum sıçrama deniyor. Kuantum fiziği ayrıca herhangi bir insanın holografik bilgisinin içine nasıl girebileceği ve aradaki mesafeyi göz ardı ederek, herhangi bir yerden onun nasıl etkilenebileceğini de izah ediyor. İşte buda uzaktan şifa vermeyi mümkün kılıyor. Herkesin ve her şeyin bilgisi iç içedir yada birbiri ile bağlantılıdır. Atomaltı seviyede kuantum bir nesne, aralarındaki mesafe ne olursa olsun ikizini aynı anda etkiler. Buna, mesafe ötesinde kuantum eylem deniyor. Mekansızlık fenomeninin ve dolayısıyla kuantum şifanın temelini oluşturuyor. Fizikçiler bunun nasıl gerçekleştiğini gösterdiğine göre bu konu artık teorik olmaktan çıkmış bir olgu oluyor. Her fiziki nesne, kendi kuantum hologramını yada kendi geçmişiyle, şimdiki durumu ve geleceğiyle ilgili bilgiyi yayar. Tüm parçacıklar temel olarak diğer tüm parçacıklarla bağlıdır. Bu kuantum bilgi alanı, her şeyi birbirine bağlayan bir ağ veya şebeke gibidir.” İşte biz birisine şifa gönderirken bu alandan faydalanıyoruz. Bu şekilde zaman ve mekânı göz ardı ederek şifa bilgisini bu şebeke aracılığı ile kişiye ulaştırıyoruz. Özetle söylemek gerekirse,Bu bilgilere göre uzaktan şifa gönderileceğini anlatmak istiyorum. Kısacası evet uzaktan şifa gönderilebilir ve gönderilen şifa yerine ulaşır. Sevgiler
Sadiye Buharalı Karamanoglu-KHA

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.